Ahad, 29 Disember 2013

Doa.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

Ya Allah hamba-Mu berdoa memohon kepada-Mu Ya Tuhan Allah Yang Maha Esa Ya Allah.

Ya Allah lindungi aku dan hamba-Mu yang sebenar-benarnya jujur dan sedang teraniaya Ya Allah. Bukakanlah pintu hati hamba-Mu Ya Allah yang kini meniti hujung hayat supaya bertaubat dan kembali ke jalan yang benar, yang Engkau redhai Ya Allah.

Andai mereka masih keras hati, tunjukkanlah aibnya ketika masih di hujung waktu hidupnya Ya Allah. Tunjukkan aibnya Ya Allah sewaktu sakratulmautnya supaya semua Rakyat Malaysia dan segala makhluk-Mu mengetahuinya Ya Allah.

Ya Allah tunjukkanlah aibnya ketika pengkebumian mayatnya Ya Allah, supaya semua Rakyat Malaysia dan mahluk-Mu mengetahui tanpa dapat dibendung dan dapat diselindungi oleh setakat yang bertaraf manusia hamba-Mu Ya Allah.

Pecahkan semua rahsia dan kemelutnya semasa mayat itu masih lagi bernyawa Ya Allah. Supaya jadi pengajaran kepada hamba-Mu yang masih hidup Engkau kurniakan akal tetapi tidak berakal seperti syarat pinjaman akal yang telah Engkau kurniakan Ya Allah.

Ya Allah ampunilah ibu bapaku Ya Allah. Rahmatilah ke atas roh-Nya Ya Allah. Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah, ampunilah hamba-Mu Ya Allah. Ya Allah makbulkan doaku hamba-Mu di hari pagi Jumaat ini Ya Allah supaya Muslim Malaysia tidak terbelengggu dan bersubahat dengan perkara dusta. Bersubahat aku tahu Ya Allah akibatnya Azab Api Neraka Jahanam, Ya Allah. Amin Ya Rob.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Ya Allah Ya Tuhanku. Jauhilah aku dari penyakit hasad dengki yang menjauhkan aku dari dekat denganMu Ya Allah. Tuhan Pencipta alam dan Pemilik alam serta sekelian isinya. Tuhan Yang Maha Mengetahui segala isi bumi dan langit serta isi di antara langit dan bumi. Tuhan Yang Maha Pengampun tanpa perlu adanya pengantara. Tuhan Yang Maha Memakbulkan segala doa hamba-Nya. Allah Tuhan Yang Maha Agung Lagi Maha Bijaksana. Tuhan Yang Maha Penyayang Lagi Maha Mengasihi.

Andai mereka Muslim Ya Allah, bukalah pintu hati mereka yang berhasad dengki supaya kembali ke jalan yang benar. Jalan yang Engkau redhoi Ya Allah. Ya Allah andai mereka tetap enggan mengEsakanMu Ya Allah, malah tambah riak dan taqabur serta tegar melakukan perkara toghut tanpa takut Azab Api NerakaMu Ya Allah, Engkau laknati mereka Ya Allah, sebagaimana engkau melaknat kaum yahudi dan nasrani dan nasoro dan syaitan laknatullah. Ya Allah. Ya Allah. Ya Allah.

Ya Allah ampunilah ke dua ibu bapaku Ya Allah. Rahmatilah roh mereka dan rohku Ya Allah. Ampunilah aku Ya Allah.

Amin Ya Rob...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan